Byt in din bil & få 5000kr, läs mer här

Ekonomiassistent med intresse för cash collection

Är du vår nya ekonomiassistent? Kamux är en internationell bilhandlare specialiserad på begagnade bilar. Vi fortsätter att expandera och vi söker nu ytterligare en medarbetare inom kundreskontra till vår ekonomiavdelning! Om du vill jobba i ett dynamiskt arbetsteam inom ett snabbt växande företag, då är du den vi söker till vår ekonomiavdelning på Kamux! Norr om Stockholm sitter ett härligt kontor på cirka 30 personer som alla bidrar till att göra Kamux till en fantastisk plats att jobba och utvecklas på!

Arbetsuppgifter:

  • Dina arbetsuppgifter kommer vara relaterade till administration kring inköp och försäljning av bilar och kommer bland annat innebära:

  • Hantering av inkommande ärenden via telefon, mail och ärendesystem

  • Bokföring av inkommande betalningar

  • Fakturering till finansföretag

  • Avstämningar av bokföringskonton

  • Bidra till ständiga processförbättringar för en mer digitaliserad och automatiserad verksamhet.

  • Övrigt förekommande arbetsuppgifter inom ekonomiavdelningen

Vi söker dig som:

Vi tror att du som söker kan vara både en senior ekonomiassistent, likväl som du kan vara i början av din karriär till vår ekonomigrupp om 7 personer! Det som är allra viktigast är dina personliga kvalifikationer och din inställning. För att trivas här behöver du ha hög servicekänsla, stresstålig och ha en framåtanda som visar att du vill vara med på den spännande expansion som företaget står inför. Vidare är det bra om du trivs med interna och externa kontakter och att vara supporterande i din roll. Du är nyfiken som person och hungrig efter ny kunskap som stärker dig på ditt område med spännande tillväxtmöjligheter. Du är en fena på att självständigt planera och organisera ditt arbete, samtidigt trivs du i en dynamisk miljö. Vidare är du en ödmjuk och prestigelös person som trivs med att vara en del av ett samarbetsvilligt glatt team!

Vi erbjuder dig:

Ett roligt arbete i ett trevligt team inom ett snabbt växande företag. Här hjälper vi varandra samtidigt som vi har tydliga egna ansvarsområden. Vi ser till att ge dig den kunskap som behövs för att sköta ditt dagliga arbete på bästa sätt. Vi sitter sedan ett år tillbaka i nya fräscha lokaler i Upplands Väsby, norr om Stockholm.

Ansökan:

Låter det här intressant? Då tycker vi att du ska söka tjänsten redan idag! Urval och intervjuer sker löpande så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Skicka in ditt CV och personliga brev senast den 20 december. Vänligen notera att vi endast tar emot ansökningar via vårt egna rekryteringssystem.

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår Ekonomichef Daniel Lindgren daniel.lindgren@kamux.se

ANSÖK